Saturday, April 30, 2011

AkU pErNAh BerANgaN2 nAk BAwaK MoTor BiKE.. (^_^)

masa kecik2 aku duk berangan nak bawak motor..
ganas giler arr masa tu..
x padan ngan budak kecik.. hehe..
bila dah boleh bawak motor.. aku jadi trauma..
takut nak nek motor sendiri lagi..
sbbnyeee....
adalahhhh.. hik3..
satu hari.. masa otw balik dari gerik ke tanjung malim, kumpulan kami singgah makan kat satu kedai makan ni.. mak aiiiii.. banyak giler geng2 motor bike..
teruja aku tengok..
tapi lau org tengok aku bawak motor besar tu, mesti pelik..
hemmm.. mungkin sbb dah lembut sket kut.. hak3 (ketawa ketaq kepala)
berbalik pada citer aku tadi..
first aku impikan motor bike yang macam ni... jengg3... hehehe



haaa.. cam tu la rupanyaaa... besar kan.. adoiiii..
x tau la mampu ke tak nak memilikinya.. hehehe..
pastu bila dah ada motor ni.. aku nak ada baju yang sesuai..
hemmmm.. cam ni pun jadilahhhhhh... hehehhehe...



hemmm.. lau x de yg macam ni.. apa kata yang ini... cakkkkkkkkkkkkk3...



cute kannnn??? sarung tangan pun nak jgak.. serba lengkap laaa kata orang kan..
cam ni pun dah kira ok dah..



nak kasuttttt.. lupeee plak kan...



amacam kasut ni.. mengancam kan..
tapiiii..
x tau la ada saiz aku ke tak.. hehe..
emmmm.. seluar aku x kisah sangat.. asalkan dari pinggang ke buku lali dan agak selesa...
aku teringin sangat..
mungkin satu hari nanti kut..
tapi kalau dilihat dari segi penampilan aku..
macam x sesuai je.. huhuhuhu... mesti last aku dapat naik ini je kan... huhuhu



alalalalaala... cutenyeee...
terlebih sudahhh..
ok la tuuu..
hujan pun tak kena..
hehehe... wait n see je laaa...
motorbike vs toyota vios
sama2 kita lihattt..
sapa yang menangggg....

tata titi tutu....

No comments:

Post a Comment