Friday, April 8, 2011

apA2 jEw

al-kisahhhh...
tersebutlah kisah...
maka aku ini ada sorang kawan yang tersangatlah "baik"
wahhhhh... bak kata orang pijak semut pun x mati la semut tu..
siap semut tu boleh angkat kaki dia lagi letak kat tepi..
rupa2nya..
setiap kebaikan yang dia buat tu tak ada apa2 makna buat aku dengan kawan2 aku yang len..
punyalah dia ni suka mengungkit..
aku dia cakap suka menyusahkan dia..
apa kejadahnya tu..
banyak la dia punya cekadak..
aku dah habis2 tnya dia..
"x pe ke tumpang ni?. x pe ke nak minta tolong ni?." sekali dia tabur fitnah pulak..
kalau tabur biji benih ke, tabur baja ke.. mau jgak dapat hasilnya..
ini tabur fitnah..
&%#^$* punya orang..
by the way..
semoga dia berbahagia dengan hidup dia..
mungkin betul cakap kawan aku yg len2 tu..
dia kalau x ngumpat or fitnah org sehari, comfirm badan dia terasa panas..
nak x nak.. dia kenalah buat benda2 tu semua sebagai hobi dia..
wahhhhh...
jalan daaaaaaa...
(*_*) >>orang sakit hati..

No comments:

Post a Comment