Tuesday, July 26, 2011

sAYa SaYaNg saMA kAmOoo (^_^)

Dulu..
aku kurang memahami apa itu kasih.. apa itu sayang..
aku mudah membuat keputusan hingga aku sendiri yang merana akhirnya..
bila dicuit.. aku mudah memberi perhatian.. aku mudah menyambut tangan mesra cikta itu..

semalam...
aku kecewa untuk bercinta lagi.. aku cuba membuat tembok kukuh dalam hati ini...
aku makin selesa.. tapi sebenarnya aku sunyi.. aku ingin sekali ada teman ketawa, ada teman kongsi suka duka.. semuanya aku ingin berkongsi.. tapi aku takut untuk mencuba kali kedua, ketiga atau keseterusnya..

hari ini, kini dan untuk selamanya..
aku jumpa dia, aku sayang dia.. dan aku ingin sekali hidup dengan dia..
untuk kesekian kalinya.. aku mengharap dia untuk aku.. aku berdoa dia kekasihku awal dan akhir.. aku tak jemu dengan suara itu, aku tak jemu dengan wajah itu.. tiap saat aku jadi rindu.. tiap ketika aku dambakan kedatangannya.. namun.. tiap kali aku rindukan dia.. bayangannya sering kali datang dan pergi.. buat aku jadi makin teruja untuk hidup dengannya..

awak..
andai ini lah takdirnya.. saya terima dengan hati yang terbuka.. saya redha..
hanya awak yang saya sayang.. saya harap awak pun begitu juga..
awak yang saya kenal tetap sama walaupun kita makin mengenali perangai masing2..

untuk yang teristimewa..
selamanya saya sayang awak..


4 comments:

  1. hurmmmm...
    awak..
    uwaaaaa.. betul ke ngn ape yg sy bc ni wak? ase trharu lah awak..
    tak pernah sy rase diri sy dihargai smpi mcm ni.. hehehe.. tersenyum sndiri pulak saya.. =)
    sayakah yang awak maksudkan tu? =p
    hehe... sy syg awak, sayang sangat-sangat kat awak hidayah.
    thanks awak
    c jejake perasan.. hik3 =p :-*

    ReplyDelete
  2. muahhh3...
    ikut kata hati awak.. apa awak rasa itulah yg sebetulnya... saya syg awak dengan seikhlas hati sy.. thanks awak jadi pembaca setia blog sy ni... (^_^)

    ReplyDelete
  3. eleh awakkk... tak malu lah tu kiss owang... uuuu... =p batal air smyg tite tau.. hak3 8-*

    ReplyDelete
  4. wekkkkkk3...
    biarlahhh... hehehe.. opsssss....

    ReplyDelete