Friday, July 29, 2011

BiaRKan MimPI iTu BerLAlu..

ucapan pertamaku adalah aku cintakan dia..
aku cinta sepenuh hati aku... aku tak tahu untuk menggambarkannya dengan kata2..
di sini aku cuba luahkan segala2nya.. mungkin patut aku katakan di sini..
ini semua hanya untuk dia..
luahan ini khas untuk dia..
hanya dia..
dia sumber inspirasi aku untuk terus mengisi ruangan blog ini..

dulu mimpi ngeri selalu bermain dalam minda ini..
aku takut.. takut sangat..
mengapa bila dengan dia.. mimpiku semua menjadi indah..
tiada lagi kedukaan selepas bermimpi..
hanya senyuman yang terukir setiap kali tersedar..
ku ingin dia..

kerana dia..
hati aku telah merelakan bibirku berkata yang indah..
hingga aku membiarkan mimpi dulu pergi begitu saja tanpa pamitanku..
biarlah hidupku dengan mimpi yang menjadi realiti bersamanya..
buat selamanya...

saya sayang awak.. ^_^


1 comment: