Wednesday, April 10, 2013

~Sesekali Ku Rasa Teringin~

holaaaaa.... lama bebenornye awok x nulis ye... almaklumlahh.. sibuk giler sekarang ni.. adalah dalam sedekat kut... aku skang ni mula rasa nak main permainan moden... yg lebih mencabar gitu... umpamanya,... ini hah.... fisrt skali... gokart.. hangpa ingat senang nak bawak keta kecil comey tu.. susah oooo... lau tersalah kona... bleh koma ooo... tapi apa2 pun.. aku sngat tertarik dengan sukan ni... tengok lah... fiuuuuuuuuu... kona kanan.. fiuuuuuu... kona kiri.... fiuuuuuuuuuu.... best nyeee... x sabar nak bawak... hehe.... yg ni aku pernah la tunggang... masa tecik2 dulu.. arwah tok aku angkat letak atas belakang natang ni... hehehe... yangggggggggggggg keduaaaaa... calon-calonnya ialahhhhh.... encik paintball... sukan ni yg aku paling seriau sebenarnya... tapi aku suka jugak... haiiyaaaaakkkkkk... ehhh.. buka silat pulak... salah2... fireeeee dia.... bak ultraman MAX gitu... hahhh... hambek kauuuu.... bang2... bang2... tapi bila la aku bleh main tembak2 kan.... yang aku pernah main apa je... yg ini pernah laaaa.... korang pernah ke??? apa2 pun... best la... dan pasti makin best lau aku dapat main paintball tu... uwaaaaaa....


No comments:

Post a Comment