Tuesday, December 13, 2011

Sungguh aku cinta dia....

aku sudah lama tidak menulis... barangkali lama benar...

akhir-akhir ini aku makin dibelenggu rasa tidak percaya... aku bakal meninggalkan dia untuk seketika... pengajianku akan tamat tidak lama lagi.. kembali ke desa bersama ibu ayah buatkan aku terasa senang.. namun jauh di sudut hati ini... aku terpaksa mengarahkan jasadku menjauh di seberang laut sana... dia di daratan ini... mencari sekelumit semangat bagi menampung hidupnya dan juga barangkali untuk kami nanti...

sungguh.. aku ingin katakan.. hanya dia yang bertahta di hatiku.. aku mahu dia tahu.. betapa cintanya aku padanya... bukan tipu atau omongan kosong.. hatiku hanya miliknya.. namanya sahaja yang terpahat di hatiku kini dan aku ingin juga buat selamanya...

abang...
sayang sangat mencintai abang... jagalah hati yang sayang berikan supaya kita kekal sehingga ke daerah sana....

i luv u so much abang...


No comments:

Post a Comment