Sunday, August 7, 2011

iNi KisAH aKu dAN diA ^_^


assalamualaikum.. ini kisah aku dan dia... hidayah dan shaiful..
aku jumpa dia dalam YM... aku masa tu ingat berkawan je.. dia ok.. aku pun insyaallah ok jgak.. tah la.. berkawan ngan dia aku rasa happy.. mcm2 aku kongsi ngan dia.. terutamanya problem yg aku sndiri kadang2 x bleh nak handle sendiri.. aku kenal dia masa aku di semester dua lagi.. hehe.. tapi mungkin takdir aku dan dia..

akhirnya.. tanpa kami sedar cinta mula berputik antara aku dan dia.. bila? di mana? tarikhnya pun aku dan dia tak tahu.. tapi.. aku ngan dia happy.. biar la terselit masalah antara kami... aku pasti,,, kami mampu hadapinya...

hehe.. lucu kan... aku jadi makin sayang ngan dia.. "abg.. sayang akan jaga dale yg abg bg kat sayang ni..." itu janji aku.. macam jaga dia aku rasa.. makin hari makin dalam kasih aku pada dia.. aku ditanya berulang kali "sayang.. apa yang ada pada abang ni? sampai sayang jadi syg sangat2 kat abang.." bagi aku dia sangat istimewa.. serius aku cakap.. he so special...

aku suka dia.. suka sangat2.. alangkah indah kalau aku dapat santai dengan dia.. melakukan aktiviti bersama... baca buku... main teka-teki... best kan?? aku mahu dia tahu yang aku mahu kongsi segalanya dengan dia.. ini bukan sekadar angan.. tapi sebuah impian yang aku ingin jadikannya sebagai realiti hidupku...

dia suka sngat memancing.. aku lak x pandai langsung nak mancing ikan... mancing orang pandai la kut.. opssss.. gurau je.. hehe.. bila semuanya dah jadi kenyataan... "abang... hujung minggu kita pegi mancing kat laut ye.." sayang sangat kat awak...

i love you so much...

3 comments:

  1. wahhhhhh.... ape yg ptt saya katekan skrg niii... malu-malu... muahhhhh

    ReplyDelete
  2. 'aku': ^_^

    shaiful "insan ku sayang" : nape.. muah.. sayang awak...

    ReplyDelete